İş İçin Office 365’İn En Önemli Avantajları
Bu makalede size Office 365’İn En Önemli Avantajları nılisteleyeceğiz.İşletme Sahiplerinin, hızla değişen, modern bir işyerinde güncel kalmak için teknolojiyi nasıl kullanacaklarını anlamaları gerekir. Aşağıda, Office 365 İş’in 2019’daki En İyi 6 avantajının yanı sıra Office 365 İş’in 2018’in sonunda 155 Milyondan fazla kullanıcısı olmasının ve bu iş üretkenliği uygulamaları paketini benimseyen milyonlarca kullanıcının olmasının en ikna edici nedenlerinin bir listesi yer almaktadır.
İş İçin En İyi 6 Office 365 Avantajı
Bulut tabanlı Office 365 for Business, işletmelerin her yerden iletişim kurması ve işbirliği yapması için gereken tüm araçları neredeyse herkes aynı odada oturuyormuşçasına kolayca sunar. Bu Dijital dönüşüm çağında, rekabet avantajı arayan işletmelerin iş güçlerinin uzaktan çalışmasını sağlamak için teknolojiden yararlanmaları gerekiyor. İşte Office 365 İş’in başlıca avantajları ve her bir özelliğin modern işletmeler için neden bu kadar önemli olduğu.

1. Mobilite – Ne olursa olsun verilerinize her yerden erişme yeteneği
Office 365’in en büyük özelliği, ihtiyacınız olan her zaman ve her yerde herhangi bir dosyaya, fotoğrafa veya e-postaya anında erişebilmektir. Bir toplantıya belge veya önemli bir dosya getirmeyi unuttuğunuz için asla takılıp kalmayacaksınız, akıllı telefonumdan eksiksiz bir PowerPoint sunumu yaptım! Ana ofiste bir elektrik kesintisi veya yangın olursa, iş gücünüz buluttaki tüm iş belgelerine ve uygulamalarına tam erişimle sorunsuz bir şekilde çalışmaya devam edecektir. İnternet kullanılamıyorsa, OneDrive İş veya SharePoint’teki dosyalar, masaüstünden anında erişim için yerel olarak eşitleme yeteneğine sahiptir. Verimlilik üzerindeki etkisi emsalsiz, listeyi gerçekten burada durdurabilirim ve Office 365’e geçme kararınız haklı çıkar!
2. Güvenlik – Kuruluşunuzu korumak için yerleşik gelişmiş veri güvenliği
İşletmeler için Office 365, dış tehditlere karşı koruma sağlayan ve yöneticilere dahili erişim denetimleri sağlayan yerleşik gelişmiş güvenlik özellikleri içerir. Kuruluşunuzun verilerinizin nerede olduğunu her zaman bilmesini sağlar ve Yöneticilere bu verilere kimlerin erişebileceğini kontrol etme yeteneği verir. Bir kullanıcı akıllı telefonunu veya dizüstü bilgisayarını kaybederse Office 365, yöneticinin söz konusu cihazdaki tüm Office 365 verilerini ve e-postalarını uzaktan silmesine izin verirken, kullanıcının diğer cihazlarından tam erişime sahip olmasına izin verir. Kuruluşların kurumsal veri güvenliği, gizlilik ve uyumluluk standartlarına uymasını sağlamak için Mobil Cihaz Yönetimi ve ek güvenlik seçeneklerini içeren Office 365 Planları mevcuttur.
3. İşbirliği – Organize olmak ve işbirliği yapmak için ihtiyacınız olan tüm Araçlar
Toplantıları, e-postaları ve kişileri organize etmek, büyüklükleri ne olursa olsun işletmeler için zordur. Office 365 e-postanızı, takviminizi ve kişilerinizi senkronize ederek hepsinin birlikte çalışmasını sağlar. Cep telefonunuzda bir kişiyi güncellediğinizde, tüm cihazlarınızda otomatik olarak güncellenir. SharePoint ve OneDrive İş, tek bir cihaz kullanarak bir belge üzerinde çalışmanıza ve ardından farklı bir cihazdan veya tabletten düzenlemeye devam etmenize olanak tanır . Microsoft Teams, ihtiyacınız olan tüm araçların merkezi olduğu bir ortamda kuruluşunuzdaki diğer kişilerle çalışma ve ekranları sorunsuz bir şekilde paylaşmak, belgeleri birlikte yazmak, sohbet etmek ve anında bir telefon görüşmesine veya görüntülü aramaya yükseltmek için birlikte çalışma yeteneği sağlar. Office 365’te bulunan uygulama paketi, çalışma şeklinizi tam anlamıyla değiştirecek.
4. İletişim – Basitleştirilmiş İletişim, Büyümenin Anahtarıdır
Microsoft Office 365’in iletişim merkezli araçlar paketi, etkili bir iç ve dış iletişim stratejisinin belkemiğini sağlar. Uzak bir iş gücü, iletişim ve tüm kullanıcıların bağlı hissetmelerini sağlama becerisi açısından zorluklar getirir. SharePoint ve diğer Office Uygulamalarının yanı sıra Microsoft Teams, Skype Kurumsal, Outlook Grupları, Sway ve Yammer, çalışanların her zamankinden daha etkili bir şekilde iletişim kurması için süper basit bir işbirliği ortamı sağlar.
5. Üretkenlik – Basitleştirilmiş Belge ve Dosya Paylaşımı
Bir iş lideri olarak, günümüzün modern işyerinde rekabet edebilmek için işgücünüzün üretkenliğini ve etkinliğini artırmanız gerekir. İşletmeler için Office 365, ekibinize SharePoint kullanarak paylaşılan belge kitaplıklarını kolayca düzenlemeleri için düzenli bir yol sağlarken , kullanıcıların kişisel belge depolama için OneDrive İş kullanarak belgeleri gizli tutmasına olanak tanır. Yöneticiler, veri güvenliğinin her zaman birinci öncelik olmasını sağlamak için kuruluş dışındaki paylaşımı kontrol edebilir.
6. İş Zekası – Daha Çok Değil, Daha Akıllıca Çalışın
Office 365, yöneticilere müşteri tarafından oluşturulan verilerden çalışanların nasıl çalıştığına dair bilgiler sağlar. Bu veriler, işinizi dönüştürmenize ve kârlılığınızı doğrudan etkilemenize yardımcı olmak için paha biçilmezdir. Office 365 uygulamaları, verilerinizi toplamanıza, düzenlemenize ve analiz etmenize yardımcı olur. Analitikleri daha iyi anlamak ve çalışanların daha akıllıca çalışmasına olanak sağlayacak kararlar almak için panolar kolayca oluşturulur. Sunumların profesyonel görünmesi için mizanpajlar, tasarımlar ve resimler öneren yapay zeka destekli özelliklerle Office 365’te sunum yetenekleri sınırsızdır.
Office 365’in En Önemli 6 Avantajı yukarıda listelenmiş olsa da, listede yer almayan ancak büyük bir bonus olan daha birçok avantaj vardır. Kullanıcı başına 50 GB’a kadar artan e-posta Depolama Kapasitesi, çok sayıda e-posta gönderip alan ve posta kutusu kapasitesini aşma sorunu yaşayan kullanıcılar için harikadır. Ayrıca 150 MB’a kadar büyük dosyalar ve ekler e-posta ile gönderilebilir. Office 365 ile Office Uygulamaları, en yeni özelliklerle aylık olarak otomatik olarak güncellenerek tüm kullanıcıların Office’in aynı sürümünde kalmasını sağlar ve can sıkıcı uyumluluk sorunlarını ortadan kaldırır.
İş için Office 365’in sağladığı avantajlar, büyük ve küçük kuruluşlar için oyunun kurallarını değiştirebilir, bu nedenle ayda 3 milyon işletme kullanıcısı bu iş üretkenliği araçlarını kullanmaya devam ediyor. Office 365 hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?
Bu makaede size Office 365’İn En Önemli Avantajları ‘nı listeledik